måndag 26 november 2012

KAND-NÖRDEN ANTECKNAR

Har suttit flera timmar nu och läst i böcker och skrivit på min kand. Alltså har stirrat in i böcker och datorskärmen helt för länge nu. Senaste timmen har jag försökt läsa en bok, men alltså jag förstår ingenting. Hade först så bra flow på allt, men efter en kort facebook-paus, så förstår jag ingenting vad jag läser och allt känns som onödig fakta i boken. Kanske dags att sluta.

Har ändå fått en hel del gjort i dag. Känns helt bra, men egentligen känns det ändå som om jag inte kommit något längre alls. Ni vet känslan när man får dra ett streck över något man gjort färdigt och behöver inte tänka på det mera. Jag vill ha den känslan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.