måndag 19 november 2012

IT'S A BRAND NEW DAY



 Dagens outfit till skolan. Hade bara träff med kandgruppen, så jag vara bara en timme i skolan. Nu ska jag försöka fortsätta jobba på min kand. Har fortfarande stress med den, fast jag vet att jag inte borde stressa utan ta det lugnt bara. Jag har bara planerat en så tight tidtabell åt mig, så jag stressar med den. Fast många andra tar det nog ganska lugnt med kanden och har knappt börjat ännu, men när jag vet att kanden kräver så mycket tid, så därför kämpar jag med den nu redan.

Har fortfarande sjuka armmuskler från gymmet, så tror inte det blir gym i dag. Vill inte gå till gymmet för att göra en lugn träning, utan när jag en gång betalar för det så vill jag träna ordentligt. Så tror det får bli lite jumppa här hemma och pilates.


Btw, min födelsedag är om tre dagar!!! KÄÄÄK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.