torsdag 15 november 2012

FÖDELSEDAGS KVÄLL


Ikväll bjuder flickorna mig på Kummankaa show här i Vasa som födelsedagsgåva! Ska bli super! Har nog inte följt med Kummankaa på tv så mycket, men roliga är de ju så vad annat kan det bli än roligt!

Testar också lite nytt med min outfit. Fick inspiration att ändra lite klädstil, så nu ikväll har jag klänning med glittertröja utanpå! Hiss eller diss?

Btw, blev också bjuden att få mitt hår färgat GRATIS nästa veckas tisdag (passligt till min födelsedag). Men tänker inte säga hur jag fixar det, utan ni får vänta och se! ;)

2 kommentarer:

  1. Nå definitivt HISS! :) Passar jätte bra på dej! Mera klänningar åt folket. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mera folk på vår jooooooooooord :D heh thaaaanks <3

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.