onsdag 7 november 2012

WHAT'S YOUR STYLE?

550212_477359268971049_1809481067_n_large

Tumblr_md3ewnneys1r3j9k0o1_500_large

Tumblr_madpayb2jk1r8od64o1_500_large

Tumblr_md3fzalhdx1ritiimo1_500_large
Bilderna: weheartit.com

Jag tycker så massor om de här olika stilarna! Jag bara inte själv kan gå med sådant. Jag har supersvårt med t.ex. kragskjortor och kjolar. Tycker inte att de passar mig och jag tycker inte de sitter så bra på mig. Men det ser så fint ut! Speciellt kragskjorta under en tröja, en hög kjol med fin skjorta eller en kjol med en tröja utanpå! SÅ FINT!

Ni känner säkert alla igen känslan när man hittar något fint i en butik, tar den och går in i provrummet. Inne i rummet tycker man inte plagget är alls lika fint när det är på. Det bara inte passar. 


Tycker jag har så tråkig klädstil själv, men har så svårt att hitta kläder som passar mig och som är fina och väcker uppmärksamhet. Jag menar, det är ju alltid lika roligt att få höra en fin komplimang om sin klädsel, eller hur? Man märker alltid när någon är klädd så fint och i en stil som passar den personen mycket bra! Den personen typ lyser upp hela rummet! Eller är det bara jag som märker sådant?

Vet inte vad som är problemet, men kanske jag inte har riktigt hittat min stil ännu. Eller måste man ens ha bara en stil?

2 kommentarer:

  1. När jag kolla dina bilder så sa jag högt att joo, de där gillar, de där gillar jag, o de där gillar jag :D Alla dom där e mina favoriter. Älskar kragskjortor, som alla säkert har märkt, och just precis med en tröja på. Ha dessutom börjar gilla att ha lager-på-lager, t.ex. med västar. :) Like.

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo de e no lite din stil :D ja har int riktit någå kragskjortor, nån sku ja no vila ha men ja e så nirso :D o sen har ja int riktit tröjor heller har ja märkt :O ja sku o vila ha lager-på-lager men JA HAR INGA LAGER :D HELP ME :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.