torsdag 1 november 2012

WATCH ME!


Mitt smycke var mycket populärt i dag i skolan. I två olika klasser kom ett gäng flickor rusandes mot mig och genast började beundra mitt smycke och säga att de också vill ha ett sådant! Hahah tyckte det var så gulligt när alla gav komplimanger. Dessutom var det här inte "små" elever utan femte och sjätte klassister, så det var inte lika förväntat. Med yngre klasser får man ju såklart alltid mycket uppmärksamhet, komplimanger och frågor.

Hade min andra finska lektion i dag och där blev också några elever förvånade och lite missnöjda, när de fick veta att det var min sista finska lektion för dem. "MEN VADÅ?! Du har ju bara haft två lektioner?!?!" Finskan gick nog bättre den här gången! Eleverna var superduktiga och det var jätte roligt att undervisa dem.

Nu har jag bara fyra FY-KE lektioner kvar och två historia. Buhuu, sen tillbaka till egen skolbänk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.