måndag 12 november 2012

GLÖGG OCH MYS




Myser på soffan under en filt med glögg och nötter. Mmmm bättre kunde det inte vara! Eller tja, Nickes sällskap skulle nog duga, men han är på halarsitz. Så får njuta av att vara ensam. Dessutom blir det bara mera glögg och nötter åt mig!

Vanligtvis hatar jag att vara ensam. Jag väljer alltid Nickes sällskap ifall jag kan. Till och med när vi tränar, så gör vi det tillsammans för det mesta. Eller så träffar jag andra vänner när jag tränar. Tråkigt att vara ensam och tiden går för fort för att spendera den ensam. Alla små stunder med Nicke är guldvärda! Men ikväll har jag det riktigt bra för mig själv. Har fått en hel del gjort och nu får jag bara mysa med smått och gott!

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.