måndag 26 november 2012

WHAT A MONDAY


Vilken början på denna dag det har varit! Nicke försov sig och missade en lektion i dag. Hans klocka ringde kl 7, han tryckte på snooze, men klockan ringde aldrig. Jag vaknar 8.25 och undrar varför Nicke fortfarande sover. Han stiger upp med ett fjong och inser att han inte hinner till skolan på lektionen och blir kvar och sova tills nästa lektion börjar 12.30. Min klocka ringer 10.30 och jag trycker på snooze (trodde jag i alla fall!). Nästa gång jag vaknar är klockan 11.25, endast 20min tills jag borde börja gå till skolan!!! Så jag stiger upp med ett fjong och fixar mig färdig på 20min och rusar till skolan!

När jag väl kommit till skolan skickar Nicke sms och säger att när han skulle börja cykla till skolan, märkte han att bakhjulet var helt tomt. Så han fick skynda sig och pumpa hjulet och cykla snabbt till skolan.

Hmm... Undrar vad som kommer att hända till nästa. Är lite orolig, för att jag ska skriva på kanden nu och när måndagen började så här, så skulle jag inte undra om jag sedan i misstag raderar ALLT jag skrivit på min kand. Usch, nu vågar jag inte skriva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.