fredag 2 november 2012

FRIDAY NIGHT


I dag beundrade flickorna i skolan mina fiskbens flätor! Så söta flickor vi har i klassen! Fast jag stortrivs på praktiken och tycker massor om alla elever, så är det nog skönt att få veckoslut. Och att vi endast har en vecka kvar av praktiken. Jag börjar bara sakna till framtiden då jag får ha en egen klass och undervisa dem just så som jag vill! Vill bli klar från skolan snart!

Nu ska vi ivåg till gymmet med Nicke. Först gym och sedan hem och ha mysig filmkväll och belöna oss med lite chips, hihi! Tycker det är helt okej att äta lite chips i dag, när vi ändå har motionerat varje dag den här veckan (hittills)!

2 kommentarer:

  1. Fanny17:30

    Jag skulle säga "längtar efter att få en egen klass i framtiden" eller nått liknade :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okei? :D Jag sade det så där... :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.