tisdag 13 november 2012

JAG ÄR BEROENDE AV D-VITAMIN

Måste erkänna att jag är beroende av D-vitamin. Okej, saker kunde vara värre. Men alltså jag har så mycket energi på dagarna och får mycket gjort! Kan säga att jag vann höstdepressionen 10-0! Tidigare kom jag hem från skolan och låg på soffan resten av dagen och kvällen, för att det inte fanns energi till något! Nu hinner jag knappt hem och äta och så är jag igång igen! Påväg och träna, göra skolarbeten, träffa kompisar eller städa här hemma! En helt awesome känsla att ha så mycket energi!

Måste också berätta en sak. Syrran skickade ett ljudklipp på Alli när hon var liten. "Nliina laga nuusebumbe". Alltså hur gulligt är inte det?!?! Kommer nog ihåg när Alli sa snö till nuus och nöös, men hade helt totalt glömt nuusebumbe (snögubbe)! Oh vad jag hoppas att mina barn är lika ljuvliga som syrrans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.