fredag 7 oktober 2016

DREAM HONEYMOON

animal, beach, and place -kuva

summer, beach, and jamaica -kuva

beautiful, pretty, and travel -kuva

beach, beautiful, and Caribbean -kuva

beach, turtle, and summer -kuva
bilder lånade från weheartit.com

Ifall alla mina drömmar blir sanna så kan vi åka på bröllopsresa nr 2 någonstans till Karibien! <3 Jag drömmer om Curacao, Aruba, Barbados, The Bahamas, Puerto Rico eller Jamaica. Har inte bestämt var någonstans, men vill uppleva någon ö i Karibien iaf en gång i mitt liv! Allt beror såklart sedan på hur mycket pengar vi får till gåva, hur mycket kan vi spara själv och när kan vi åka.

Det är frågan om dyra resor och dyrt att leva och bo där, så det behövs en hel del pengar. Det är populära ställen för honeymooners, så det är fint och lyxigt på många ställen! Men det där turkosa vattnet, vita stränderna och tropiska klimatet lockar mig dit. Det skulle vara en upplevelse jag aldrig glömmer...

Får drömma mig bort och önska att vi kommer att ha råd att åka dit på bröllopsresa... Att en gång i livet få uppleva en riktigt fin och superlyxig resa någonstans till ett underbart ställe. Åh, snälla snälla låt mina drömmar bli sanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.