måndag 3 oktober 2016

KLÄDER OCH VECKOSLUT

På veckoslutet hade vi ett gäng kompisar hos oss och vi åt tortillas och spelade spel. Det var samma gäng som på Pipefest, en liten reunion alltså. Det blev en jätte rolig kväll hos oss med först god mat och sen ett roligt spel vi har hittat på loppis. Det är ett bra spel att lite lära känna varandra och att annars också få veta vad andra tycker om dig och hur de känner dig. 
Älskar min nya tröja från New Yorker, som jag hade på mig på lördagen. Den är så skön och fin, så kunde dessutom ha på mig en cropskjorta under, utan att känna mig för naket klädd. Men fy vad det var kallt på morgonnatten när vi skulle hem från nattlivet. Var ju inte alls förberedd på så kallt, så hade nog en helt för tunn jacka på mig. Får väl börja plocka fram varma stövlar, jackor och halsdukar redan... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.