måndag 31 oktober 2016

SNEAK PEAK

Jag köpte en ny klänning igår från Jumbos H&M. Ooooh vad jag älskar den! Supersexy och jag känner mig verkligen snygg i den! Jag har tyckt att de här nya skjortorna i den här stilen är så fina, men har alltid känt mig för naken och obekväm i alla jag provat, men den här klänningen tyckte jag inte var för öppen och visade inte för mycket. Tyckte också om längden på den, för jag kan inte mera gå med för korta klänningar, känner mig helt för naken då.

Jag gillar klänningar som sitter bra och passar på kroppen. Jag tycker inte mera om att gå med så jätte lösa kläder, för känner mig så stor och som en potatissäck i sådana. Jag tycker mera om kvinnlig stil, men det kräver också att man är bekväm i sin kropp. Man måste älska sin kropp oberoende hur man ser ut. Du blir inte lyckligare ifall du kan klämma in dig i en storlek mindre eller ifall du går ner 5kg. Du måste älska hela dig, så som du är. Inte blir du automatiskt nöjd med dig själv när du når dina mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.