tisdag 11 oktober 2016

THIGH TATTOO

Äntligen är min nya tatuering klar! På bilden är den ganska färsk ännu, så färgen kommer lite att blekna därifrån. Den har nu redan blekna lite sen jag tog bilderna. Det är pioner, min favoritblomma och de som jag vill ha på bröllopet! Även en mandala kom med på bilden.

Jag är sååå nöjd med den! ÄLSKAR färgerna och det är så noggrannt och fint (tyvärr syns det inte lika bra på bild..). 
Tog det sjukt? JAPP! Först skuggade han hela bilden, det tog inte så jätte sjukt. Sedan började han färga det gröna. Japp, det gick ännu, men när han började använda den andra gröna nyansen och sen när han började färga blommorna och större ytorna, så tog det mera ont. Men det värsta var sista varvet när han gjorde highlights med vitt, det tog så otroligt sjukt för då hade jag ju redan blivit tatuerad några varv, så det var redan öppet sår och fy sjutton vad det blödde och tog ont! Då fick jag försöka räkna ner från 10 varje gång han satt nålen mot huden. Huuuuh, det var nog tufft! Men det blev sååå fint, så helt värt pengarna och lidande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.