tisdag 22 januari 2013

DAGS ATT ZUMBA IGEN!


Natten gick lite si och så med min sjuka arm. Vid sju tiden klarade jag inte mera av att alls ligga på något sätt utan det tog sjukt oberoende hur jag låg, så då fick jag ta värktablett. Jag kom knappt upp ur sängen för att ta medicinen! Men den hjälpte nog bra och värken lättade, så jag kunde sova lite till.

Armen är fortfarande lite sjuk, men tänker oberoende gå på zumban ikväll. Får ta det lite försiktit med armen istället och inte vifta så aggressivt med den.


Måste säga att jag älskar mina träningsbyxor, så måste nog skaffa ett par till! Älskar också min pink sportbh, som kommer från H&M. Den absolut bekvämaste jag någonsin haft! Borde ha tagit flera av dem i olika färger, för nu finns de inte mera i H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.