onsdag 30 januari 2013

MONEY WELL SPENT?


Tråkigt igen ensam hemma... Surfade på lite olika sidor och fyndade till sist lite på H&Ms hemsida. Äsch, jag som skulle spara pengar! MEN allt var på rea och jag tänkte att jag behöver nog en liten belöning när jag kommit igen vidare med min kand och dessutom fått en hel del skoluppgifter gjorda den här veckan!

Typiskt var det att alla sportkläder jag klickade in i kassan, var slutsålda, så fick inga nya sportkläder. Buu. Beställde det där och sedan lite underkläder till. Lite blev det och störa att jag inte tog ett par blåa gummistövlar de hade där, men kanske lika bra. Sparade 10e där!

Men här märker man att genast som Nicke inte är och vakta, så smyger jag in på alla klädbutikers hemsidor och börjar klicka saker i shoppingbagen! Aj aj, man får inte lämna mig ensam vid en dator! Så jag kan alltså skylla det här på Nicke, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.