måndag 21 januari 2013

TRÖSTMAT

Ett lite mumsigare kvällsmål ikväll, behövde något gott efter den här dagen. Har inte kunnat motionera i dag på grund av min arm och den tycks bara bli sjukare. Hoppas den är bättre i morgon, så jag kan gå på zumban. Det är ganska intressant att nu se hur mycket man behöver sina båda armar. Jag har svårt att öppna dörrar för det gör jag alltid med min höger hand, så nu när den är sjuk så vet jag inte hur jag ska vända och vrida på mig så jag kan öppna med vänster hand, hah.

Som tur är det 10år tills jag nästa gång behöver ta stelkrampssprutan. Alltså jag tycker inte det är obehagligt att få sprutor, tycker inte det tar så sjukt. Men den här känslan efter stelkrampssprutan. Mm, inte den bästa känslan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.