söndag 20 januari 2013

EN BRA SÖNDAG


Skönt med söndag! Dagens planer är att inte göra något viktigt! Pilates ska jag försöka få gjort i dag, men annars är det en dag då jag bara tar det lugnt och inte stressar med något.

Har sovigt bra i natt och till och med skrattat i sömnen. Nicke vaknade när jag skrattade och frågade vad som var så roligt, men jag var så sömnig att jag bara fortsatte att sova och hade ett stort leende på läpparna. Kommer ihåg att jag drömde om vår guddotter och att hon hade lärt sig att säga mitt namn och att hon också lärde sig att krypa. Kan inte förstå att det är några veckor sedan jag senast såg henne och hur mycket hon hinner växa före jag ser henne nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.