måndag 14 januari 2013

FASTNAR I SAMMA MÖNSTER


Har varit helt tvinnig med dagarna och vad jag har för lektioner, men som tur har jag vänner som tar hand om mig. Fick stor inspiration och lust att fortsätta skriva på kanden i dag efter vår kandträff, då jag fick igen lite repetition om vad det är jag ska ännu skriva och hur. Men såklart nu när jag äntligen är hemma från skolan så är jag lite trött och måste börja fixa mat åt oss och dessutom hinna med lite träning. Så kanden får vänta tills i morgon!

Alltså observera hur tråkig jag är och går med samma vinterskor hela tiden! Buhuu, jag som har faktiskt flera par. Tråkmåns. Måste börja variera min look nu igen, då jag har fastnat för samma frisyrer och samma klädstil nu igen. Tur märker jag det lättare själv då jag skriver blogg. Ni som känner mig vet hur fixerad jag är med kläder, outfits och "klädregler" (ni vet, kan inte gå med samma kläder två dagar efter varandra osv).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.