tisdag 15 januari 2013

STORYTELLER


Har nyss kommit hem och vet inte alls vad jag ska göra. Nicke är igen sent i skolan, så han kommer hem först närmare halv sju, så då ska vi äta tillsammans. Vad ska jag hitta på nu då? Jag har ingen motivation att fortsätta på kanden, så tänker inte ens försöka pina mig själv på det.

Har inte ens några läxor att göra!! Alltså jo, fick en "läxa" i dag och det är att läsa en barnbok. Vi fick välja i skolan mellan olika böcker och jag valde Nicke Nyfiken, så nu vet du Nicke ifall du läser det här att du får höra Nicke Nyfiken till kvällssaga, haha! Vi ska sedan i skolan öva att berätta sagor utan att läsa i boken. Det är inte heller första gången vi ska göra så utan jag har redan tidigare i en annan kurs berättat sagan Hans och Greta. Sådant i min skola, heh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.