torsdag 17 januari 2013

EN SÖMNLÖS NATT - EN TRÖTT TJEJ


John Blund var fräck med mig förra natten och ville inte att jag skulle få sova alls! När jag såg på klockan 06:53, trodde jag först att jag såg fel! Vadå, inte hade jag ju sovit något än! Hade bara tvinnat och tvinnat och tvinnat. Någon timme kanske jag slumrade lite, men kändes som om jag inte sovit alls! Jobbigt.

Så nu när har jag bestämt mig för en liten, liten powernap. Obs endast en timme! Får inte sova längre annars är rytmen tvinnig. Dessutom ska vi på gym ikväll med Nicke och Prillan, så jag ska bara samla lite energi. Kanske jag borde ha någon och ringa åt mig fyra-tiden, så att jag helt säkert stiger upp?

2 kommentarer:

  1. Jag har oxå sovit dåligt i natt. Typ 4 timmar och då inte allt i ett sträck. Jag sov typ mellan 1-2 och sen 5-6 och från 8-10 så vakna jag bara ett par gånger till att Lilla Hobbiten låg och tvinna bredvid mig och pruppa ett par gånger. Hon har börjat sova dåligt på natten. Hoppas det blir bättre så att när ni är barnvakt att hon då sku sova bra.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.