fredag 18 januari 2013

SUSHI MONSTER


Jag är helt otroligt sushi-sugen! Alltså har flera dagar gått och snålat efter sushi, och då åt jag ändå sushi typ förra veckan! Mums vad det skulle vara gott...

Hade en lektion i dag och kom just hem. Hinner dricka lite te och äta något smått före jag igen ska tillbaka till skolan och skriva tent. Har ingen lust att gå tillbaka och skriva tenten! Det är andra gången jag skriver tenten och kan fortfarande erkänna att jag inte kan något om SPSS och olika datanivåer blablabla. Som tur är det ändå flervalsfrågor, så jag kan försöka gissa mig fram lite grann! Tummarna upp att jag klarar tenten!

2 kommentarer:

  1. Sushi-date nästa vecka? :) eller ska vi fixa själv?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi tar säkert sushi på lördagen, men PASSAR NOG FÖR MEJ :D vi kan nog ta en liten sushilunch nästa vecka eller si om vi fixar själv :P

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.