onsdag 23 januari 2013

PLEASE MOVE IN TO MY CLOSET

När jag nu en gång började kolla på alla nätbutiker... Hittade fina träningskläder! Det är något jag nu har bestämt för att börja satsa på! En Suunto klocka skulle nog vara en superbra grej! Får se om jag inskaffar en sådan själv eller om jag önskar till gåva någongång. Men måste nog säga att träningen känns mycket roligare när man har fina träningskläder! Det motiverar mycket!

Här är alltså några av mina favoriter jag hittade på nätsidorna. Satsar nog på kläder från typ H&M, Gina Tricot och Cubus, då de inte är så dyra. Behöver inte superdyra träningskläder då de ändå slits i användningen. Dessutom har alla mina träningskläder hittills varit bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.