onsdag 2 januari 2013

DIT FÖRSVANN PENGARNA!






Det här allt fyndade jag i dag! Hohhoh vad dyrt det blev också! Men skyller på skorna, som kostade lite mer än vad jag hade tänkt mig. Men nu har jag i alla fall fina och bra skor att ha på gymmet! Nu har jag också fallit för det där att ha fina träningskläder när man tränar, istället för gamla och slitna kläder. Så jag köpte två träningstoppar, springbyxor och en till sportbh! Jag är supernöjd med dem! Har använt dem på gymmet redan i dag!


Forsmans te var på erbjudande, så måste köpa lite till mitt teförråd, för dricker massor med te och vill såklart variera med smaken!

Jeansen hittade jag från Cubus och hade redan fastnat för dem när jag såg dem i Borgås Cubus, men då orkade jag inte prova dem. Så nu fick de följa med mig hem när de var på rea!

Sedan köpte jag ännu smycken, en bolero och en svart lös t-skjorta.

Hade en rolig shopping dag med Nise! Och god mat åt vi också där! Efter allt shoppande blev det sedan gym, så vi har nog rört på oss i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.