onsdag 30 januari 2013

SOPPA


Första gången jag gjort soppa! Är inte så förtjust i soppa, äter nog soppor men om jag får välja vad jag vill äta så är det nog sällan soppa. Och så tror jag att orsaken till att jag inte vill äta så mycket soppa är för att när jag bodde hos pappa, så åt vi hela tiden soppa! Det var typ en av deras specialiteter. Och varje gång jag går dit och äta och frågar vad det är, så såklart gör de soppa bara för att de vet att det inte är en av mina favoriter, haha. Bara för att bråkas.

Men siskonkorvsoppa är nog en av mina favoriter bland soppor! Det tycker jag om, så därför bestämde jag mig för att göra det nu. Och gott blev det, nami! Ibland är det nog så gott med soppa, typ ärtsoppa äter jag nog ganska ofta i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.