söndag 13 januari 2013

SÖNDAGS KÄNSLA

Måste erkänna att det blev inte en utgång för mig igår. Konstigt nog! Men hade superroligt på förfesten och den höll på till halva natten, så det räckte för mig. Jag blev sedan bara så trött att det kändes onödigt att gå till baren, när jag ändå hade haft en rolig kväll. Så jag valde sängen istället för Ollis. Nicke kom också med mig hem vilket var ett helt bra val för honom, för han mådde inte så bra sen efter en stund. Så vi gick "tidigt" i säng och vaknade ganska pigga på morgonen! Fick sova ordentligt och dessutom mår jag super i dag! Ingen krabbis för mig!

Blir nog ändå en slapp söndag för oss, dvs. vi ligger på soffan halva dagen och ser på tv. Har inget viktigt att uträtta i dag och ingen träning kan det heller bli då vi ändå drack igår och kroppen är lite sjuk efter gårdagens länk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.