måndag 21 januari 2013

FAKE A SMILE

God morgon! I dag är inte en så bra dag för mig. Typiskt, då jag annars heller inte gillar måndagar. För det första har jag inte sovit så bra i natt utan jag har drömt en massa mardrömmar och vaknat flera gånger. Sedan så vill håret inte samarbeta med mig, alla kläder känns obekväma OCH jag ska snart iväg till studenthälsan och få stelkrampsspruta. Efter det ska jag till skolan på en IT lektion. Dessutom har jag en stor stressklump i magen, som får mig att tänka på kanden och alla andra uppgifter som borde få min uppmärksamhet.

Gaah, jag skulle så gärna vilja krypa under täcket och stanna där hela dagen!

2 kommentarer:

  1. Äach då, men nu i veckan ska vi ta en sushilunch och så peppar vi varandra att orka med kanden. Om några månader e allt förbi. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo de låter bra :) nami nami! O sen Putous kvällar, så får man skratta tisammans :P

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.