torsdag 3 januari 2013

THIS IS MY YEAR

Har inget intressant att berätta om min dag, då jag varit på kvällstur, så har inte hunnit med så mycket annat i dag. Men tänkte påminna er (mig själv) om mina nyårslöften jag gjorde för en tid sedan. Ska faktiskt försöka hålla fast vid dem och alla ni nära och kära till mig får hjälpa mig ifall ni märker att jag inte håller fast vid dem.

Så här kommer de igen en gång:


1. Fortsätta med träningen med regeln "minst tre gånger motion i veckan"
2. Säga "JA" till alla nya äventyr som gör mig en erfarenhet rikare
3. Njuta av alla livets små, fina stunder tillsammans med Nicke, mina vänner och min familj
4. Försöka stressa mindre och tänka på långa loppet istället
5. Få mitt kandidatarbete färdigt i tid
6. Fortsätta prova på nya klädstilar och gå ytterom min comfort-zone nu och då
7. Prova på mera varierande och spännande maträtter hemma
8. Åka utomlands
9. Jag ska försöka träffa alla mina vänner mera oberoende var i världen de bor
10. Jag ska lära mig tyska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.