fredag 11 januari 2013

THE SHOPAHOLIC STRIKES AGAIN!

Bild: hm.com

Jag måste erkänna att det finns en liten shopholist inuti mig. Gick genom stan i dag påvägen hem från skolan och gick in i lite butiker (såklart så jag inte behövde komma hem och skriva engelska). Bestämde mig nog för att inte slösa pengar på mig själv utan på min käraste Nicke istället som behöver lite nya kläder (enligt mig i alla fall). Så jag köpte två fina kragskjortor åt honom, han har ju faktiskt namnsdag nästa vecka!

Hittade inte den andra på H&Ms hemsida mera men ena var alltså ganska basic och mörkblå som på bild (tror det är den som är på bild) och den andra var mörkgrå,blå och vit rutig. Fina och han såg nog så stilig ut i dem! Nu har han något nytt att ha på sig på fest i morgon, medan jag får ta något gammalt och slitet (hehe).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.