tisdag 11 november 2014

DEN HÄR VECKAN

Min vecka ser igen ut att bli full med program. Jag ska åka till Vasa i morgon och jag ska vara där den här veckan. Jag har inte ännu bestämt mig om jag kommer hem på lördagen eller först på söndagen. Jag har åtminstone en tent jag ska skriva på torsdag kväll och så ska jag kanske på en sitz på fredagen. Jag borde egentligen också kanske gå en kurs på fredag och lördag, men har inte hört något om den ännu så vet inte hur det blir.

Har fått fixat boende så har nog möjlighet att vara där till söndagen, men får se hur programmet blir där i Vasa. Vill iaf träffa vänner och bekanta och så gärna besöka Ollis också! Borde också gå till Tritonia och läsa lite gradun, blaah tråkigt, men något jag måste göra.

Ska bli så roligt att åka till Vasa igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.