tisdag 18 november 2014

SÅ LÄNGE SEN


Packade upp mina sista saker i dag och hittade en tidning från 2009. Undrade att varför har jag sparat en iltasanomat från 2009? That makes no sense! Tur förstod jag att bläddra i den och hittade det här! Hahaha, hade helt glömt att det var 2009 och att vi faktiskt hamnade i tidningen! Hahha skrattade så mycket när jag läste allt det här!

Min syster vann alltså en resa till Monte Carlo och vi fick alltså bo där gratis i tre dagar och så bjöd MTV3 oss ut och äta, så fick vi dessutom gå på lunch med några skådisar från Bold & beautiful, The young & the restless och Days of our lives. Vi fick smaka på lyxlivet i Monaco och träffa kändisar, heheh.

Härliga minnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.