torsdag 20 november 2014

SMASKENS!

Peanut Butter
Mitt favorit kvällsmål just nu är bananpannkakor med peanutbutter och bananskivor. Ääälskar det! Peanutbutter och banan är så det godaste just nu. Har gjort mina bananpannkakor med en banan och ett ägg, så det blir riktigt passligt för mig. Så har jag brett lite peanutbutter på och bananskivor. MUMS!

Något som jag också har börjat ÄLSKA är riskakor med peanutbutter och banan på! Helt sjukt bra! Har annars också blivit helt förtjust i riskakor och när Nise tipsade om att lägga peanutbutter på så måste jag ju prova på det. Och banan och peanutbutter hör ihop ju, så helt perfekt att ha det på. Smaskens! Ni måste prova!

Food
Bilder: weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.