onsdag 19 november 2014

GIRLS ON A CRUISE

Woppaaa, det är min födelsedag på lördag!!! TAGGAD! Det pirrar i magen och jag är så nervös och ivrig för kommande veckoslut då vi är 8 tjejer som åker på en Sverige kryssning och firar min födelsedag! Har aldrig firat min födelsedag så här och tror det kommer att bli helt sjukt bra. Mina favorittjejer i hela världen (fast några personer saknas nog...) och jag tror vi kommer att ha sååå kul! Önskar såklart att jag kunde ha de fyra andra ännu med som saknas från gänget, men tyvärr inte den här gången. Jag är så lycklig när jag har så fina vänner som vill komma med på en kryssning och fira mig!

Det kommer att bli en intressant blandning, men tror det kommer att bli toppen!




LOVE YOU GIRLS! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.