tisdag 11 november 2014

FRÅN IKEA

Vi körde till Ikea med mamma i dag för jag hade en lång köplista på saker jag behöver till hemmet. Bland annat de här kom med mig hem plus lite smått till köket. Jag lovar visa lite bättre bilder på mitt hem nästa vecka när jag hunnit få bättre ordning här och när jag borde ha fått min kamera.

Nu har jag äntligen fått alla kläder uppackade! Resten av kläderna fick hänga på klädstången jag köpte i dag. Sedan köpte jag en liknande ställning till tamburen som kommer att fungera som hatthylla (uppe till höger på bilden). Men den vågade jag inte bygga i dag med Lotta, för vi hade redan svårigheter med lilla pallen och smyckesställningen, haha. Ja, eller det är inte en smyckesställning, utan ett serveringsfat men jag kommer att ha mina smycken där.


Har också fått ett soffbord av syrran, så nu börjar jag ha ganska långt allt. Endast soffa som fattas och så måste jag lite ännu vänta förrän jag får tvättmaskinen hit.

Vill börja inreda mera och få det mera mysigt här! Men lite kaos har jag ännu, så får se när jag får allt uppackat och ordnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.