söndag 18 augusti 2013

FINNBY BIRDS 2013



















En bild säger mera än tusen ord. Ja, här får ni veta då en hel del, så jag behöver inte berätta så mycket om festen. Ni märker säkert vad som var temat (Nicke var överlycklig!), ni ser att vi spelade angry birds in real life med vattenballonger, vi spelade beer-pong eller ja angry-pong och vi åt gott och drack desto mer! Tavlan hade jag och Lotta gjort kvällen före, nu är den full med allas namn och lite fula saker, så den kommer inte med här på bloggen, hehe. Ja, vad annat kan jag berätta. Spelet var helt superroligt och vissa var jätte duktiga på det och fällde många grisar (läs: Alli var bäst!). Vi andra gjorde det för skojs skull fast vi inte var så bra på det.

Festen fortsatte mycket mycket sent och jag mådde inte så bra på lördagen. Men man får skylla sig själv! Det är inte så smart att dricka whiskey till klockan 6 på morgonen!

Men kort sagt; jag hade jätte roligt, fick en massa nya minnen och jag träffade många gamla och nya bekanta! TACK OCH FÖRLÅT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.