torsdag 29 augusti 2013

IGÅR I GAMLA STAN



Hade hela dagen fullt med program igår, så hann inte alls blogga! Först var jag till stan och på gym. Efter det solade jag typ en timme, tills Lotta ringde och frågade om vi skulle gå på dejt. Ja, då gick vi till gamla stan och beundrade vår fina hemstad. Vi satt en stund på café helmi och drack kaffe, därifrån fortsatte vi till Fryysarinranta terass. Lotta har blivit helt förtjust i weizen bier, så hon drack det medans jag nöjde mig med en latte. Det var så mysigt och fint att sitta där riktigt fast vid ån!

Därifrån åkte jag till frissan och fick håret fixat (visar bild i nästa inlägg lite senare). På kvällen blev det Paahtimo med en till vän och där satt vi till nästan halva natten. Roligt att hinna njuta av sommarens sista varma dagar och träffa vänner!

Nu blir det gym med Nise! Duktiga vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.