lördag 10 augusti 2013

SHOPPING

Igår blev det lite shopping. Då fyndade jag tubhalsduken från Vero Moda och jeansen från Cubus. Fick också veta att mitt visa electron kort blivit gammalt i juli och att posten borde ha skickat ett nytt för två månader sedan. Tja, det var ju kul att få veta! Tack till posten som slarvat med mitt nya kort, så nu fick jag stänga det och får se hur det blir med mitt nya kort. Posten har nog fått höra och jag ska verkligen ha ersättning för den här sommarens slarvfel de gjort.
Men det var inte det jag skulle skriva om. I dag blev det en sväng till Borgås gamla järnvägsstation och se på när ångloket åkte iväg. Efter det har vi hunnit med lite shopping igen och då köpte jag pyjamasshortsen från Cubus. Vi tog också en kaffe på Coffeehouse. Eller jag tog en glass-cappuccino! Mm, den var god!
Jag måste nog säga att Borgå är en supermysig stad! Roligt att vara lite som turist i egen hemmastad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.