måndag 12 augusti 2013

PLANK CHALLENGE!

No. 3 Plank - The Beach Body Workout - Health.com
Bild: weheartit.com

Jag fick en motivationskick nu efter några dagars deppande (efter allt gott vi ätit på lägret, så fick jag en lite angst-känsla blandad med illamående både fysiskt och psykiskt). Så nu har jag börjat en ny dag, ny vecka och ny challenge! Min challenge går ut på att göra plankan varje dag i sex veckors tid!

Jag börjar med att göra plankan 1 minut varje dag. Sedan är planen att typ efter två veckor så börjar jag göra 1min 30sek och fortsätter med det två veckor och sista två veckorna skulle jag försöka med 2min varje dag! Beroende på hur bra det går så kanske jag ökar tiden lite mera och snabbare, men får se!


WHO´S WITH ME?! Jag skrev upp ett shcema åt mig, så jag kan varje dag kryssa för när jag gjort dagens planka! På så sätt är det lättare att komma ihåg och annars också få se hur långt man kommit!


Syrran, du är ju sen med på det här! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.