torsdag 1 augusti 2013

JAG ÄR INGEN BAGARE

Untitled
Bild: weheartit.com

Oj voj... Tydligen är det inte bra idé att baka muffins efter att ha först vakat i 21h och sedan bara sovit sju timmar... Efter att mina muffins hunnit vara en stund i ugnen, så kommer jag på att jag glömde bakpulvret!!! Så de är fortfarande i ugnen, vill inte stelna eller stiga så mycket och de är helt degiga ännu. Ohhoh, jag borde ju bara gå tillbaka och försöka sova. Jag håller tummarna uppe att de ändå blir till något, för jag orkar inte baka en till sats!

Det var meningen att de skulle bli lika fina som där på bilden, men får se hur slutresultatet blir. Jag var inte alls förberedd på att det är min sista arbetstur i dag och att jag borde ju ha något att bjuda på. Tiden gick för snabbt och hjärnan hann inte med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.