måndag 19 augusti 2013

MINIGOLF OCH LONGBOARD




I dag har vi hunnit med en hel del fast det egentligen var meningen att vi skulle packa. Vi var en sväng och minigolfa med min syster plus familj. Vi provade också Nickes longboard och jag måste nog säga att jag är ganska bra på det! Eller tja, hur man nu tar det. Jag föll inte en enda gång fast jag inte hade så passande skor för longboarding! Jag drömde i natt att jag longboardade första gången och det gick bra, så jag måste ju prova på det för första gången i dag när det gick så bra i min dröm! Jag tror nog att jag kan bli bättre på det bara jag lite övar. Nästa gång i Vasa sedan och med lite bättre skor.

Det var sista gången Nicke hann se flickorna före han åker upp till Vasa. Det blir nog konstigt att inte se dem hela tiden. Jag fick meddelande ikväll att lilla Melli går runt med sin kärra där hemma och ropar efter mig! Aaws, jag tycker det är nog så roligt att hon kan säga mitt namn! Där ser man hur bra moster/gudmor jag är, när det efter "mamma" kommer är "Hanna". Fast visst kan hon säga "pappa" också, men kanske inte riktigt lika ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.