lördag 31 augusti 2013

TACK OCH FÖRLÅT

Jag åkte iväg på ett oväntat sätt. Saker blev på hälft och hann inte ens krama alla ordentligt och säga adjö.
Vi startade tidigt från Fagersta med min syster och familjen. De skulle köra mig till Dickursby och sedan själva fortsätta till IKEA, men det blev inte så. När vi hunnit till Borgå centrum började Melli kasta upp. Hon spydde och hon spydde, och så spydde hon lite till. Vi fick stanna och göra snabba beslut, för jag måste hinna till tåget. Vi fick köra via mamma, så flickorna fick hoppa av och bli där, och jag och Jerker fick gasa fullt mot Dickursby så att jag inte missar tåget. Hann knappt säga adjö och vinka med tårarna i ögonen åt alla.
Vi hann i tid. Jag har miljoner väskor med mig och fick släpa dem upp och ner för trappor för att komma rätt. Tur fick jag lite hjälp av en snäll kille. Det var minsann intressant att försöka klämma mig själv och mina stora väskor genom tågets smala dörr. Men här sitter jag nu! Lite illamående efter alla spyor och kurviga vägar, men om tre timmar får jag se Nicke!
Det blev ett lite annorlunda slut på sommaren och ett annorlunda adjö den här gången. Men tack till alla som gjorde min sommar underbar, spännande, rolig, händelserik och känslofull! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.