torsdag 15 augusti 2013

VUXNA OCH VIKTIGA VAL


Nu har jag tid igen att sitta och skriva här lite. Igår träffade jag som sagt Kiira och umgicks med dem där hela dagen. På kvällen hann jag packa och fixa lite här hemma (packa saker som mamsen ska föra upp till Vasa, Tysklands packningar har jag inte ens hunnit fundera på!), och riktigt sent på kvällen ville Lotta träffas, så vi gick på en kopp te med henne.

I dag har jag hunnit fixa ärenden på stan och fixa allt det sista vi ska ha till morgondagens stora fest! I morgon är det Nickes födelsedagsfest, men jag berättar mera om det i ett annat inlägg.


Vi har öppnat ett gemensamt bostadssparingskonto med Nicke i dag. WAU, vilket stor steg det är vårt förhållande kom jag på mittiallt! Det är ju egentligen större grej än att typ förlova sig (åtminstone mera pappersarbete, hehe) och det är ju så att vi nu på sätt och vis har svart på vitt visat att vi tänker vara tillsammans länge ännu. Det går inte lika lätt att bryta som en förlovning. Spännande! Hoppeligen får vi samlat ihop en trevlig summa, som hjälper oss sedan i framtiden! Känner mig en aning mer vuxen nu..!

2 kommentarer:

  1. Välkommen till bostadssparandet. :D Min ASP-tili börjar också ta form hela tiden, ja bara ser hur pengarna försvinner från brukskontot :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heheh de e väl lite så sen juuu :D men nu e de ju väl bra ti spara :P

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.