måndag 26 augusti 2013

TERE TULEMAST TALLINNA!






Nu blir spritförrådet nog fullt! Vi har släpat tunga väskor fyllda med alkohol av alla sorter och smak! Vi gick en sväng och kollade i lite klädbutiker också, men jag hittade endast en väska och Prillan en skjorta. Jag tänkte visa i morgon mängden alkohol jag släpat med mig så att svetten rann och väskan som jag tror kommer att vara i flitig användning.

Vi åt på Vapiano (igen) och jag åt faktiskt samma kräftpasta som jag åt förra veckan i Frankfurt! Jätte tråkigt, I know, men när den är så god! Nästa gång ska jag nog smaka på något annat, jag lovar!

På båten har vi skratta åt alla roliga texter vi hittade överallt, bland annat sextant och gay rum (kolla Prillans blogg, jag tror hon kommer bjuda bildbevis på det). Vi har skrattat så att vi lite skämt ut oss tror jag och många trodde säkert att vi druckit lite mera en bara en cider. I bra sällskap har man roligt!

Nu ska jag krypa i säng och vänta på morgondagen då det också händer lite spännande grejer! Ni får veta mera i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.