måndag 19 augusti 2013

LOTION, KRYDDOR OCH PASHMINA


Mamma har varit till Kreta en vecka och såklart fick jag lite gåvor därifrån! Jag fick välja en pashmina (syrran valde den mörkblåa), så jag valde den gråa (sista alternativet var vit). Sedan fick jag mycket kryddor, vilket jag tycker var jätte roligt då jag tycker om att laga mat och krydda maten ordentligt. Där fanns lite av de vanligaste kryddorna men också några lite ovanligare, plus en liten flaska Ouzo nami! Sedan fick jag också det allra bästa, dvs. en Victorias Secret bodylotion! Mums den doftar gott och mamma visste nog precis att det var just det jag ville ha! Jag måste nog se om vi har tid och möjlighet på Frankfurts flygfält se omkring om jag hittar några Victorias Secret produkter där.

Tack tack! Nu borde jag nog redan sova då jag har väckning om typ tre timmar, sedan ska vi åka till flygfältet! Spännande! Tänk att det är bara åtta timmar så är jag i Tyskland! JEE JEE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.