söndag 11 augusti 2013

GENOMVÅT

Det började ösregna just då jag hade bestämt mig för att gå ut och springa. Men den här gången lät jag inte det stoppa mig (det är ju ändå sommar), utan jag väntade tills det lite minskade. Det var jätte skönt att springa ute efter regnet, då luften var så frisk och sval! Efter en tid fick jag nog jätte sjuka fötter. Jag har sneda fötter och jag har gått så mycket nu utan stödande skor, så när jag satt mina springskor som stöder mina vrister så de inte är sneda, så började det värka. Klarade av lite på 4 km, men sen fick jag nog sluta där.

På slutrakan började det igen ösa ner, så jag blev helt genomvåt de sista hundra metrarna! Det syns inte så bra på bilden, men min springrock är faktiskt genomvåt och samma sak med håret! Det var nog skönt att gå i en het dusch efter våta springlänken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.