söndag 25 augusti 2013

FREDAGENS FESTLIGHETER














På fredagen hade vi en liten get-together tillsammans med vänner. På ett sätt var det en avskedsfest för Nicke, då han åkte upp till Vasa på lördagen, och på ett sätt var det en avslutning för sommaren. Sista festen för oss alla tillsammans den här sommaren!

Vi spelade beer-pong och vi tänkte nästan vinna pojkarna med Lotta! Vi drack, skratta, grät, dansa och kramades. Nicke gick tidigt i säng, han skulle åka med tåg tidigt nästa dag, men vi andra bestämde oss för att åka till baren istället och fortsätta festen där. Jag vet inte vad det har varit för konstigt med mig under den här sommaren, men vi var där igen tills baren stängde och det var ju alldeles för tidigt för oss, så vi fortsatte vidare. Jag har nog aldrig orkat festa så här mycket som vi har gjort under sommaren!

Det var nog en bra avslutning på den här sommaren och nu är jag så trött på alkohol och fester, så jag tror jag satsar på träning och hälsosammare mat nu här i början av hösten. Fast får nu se hur länge det håller, då jag ska upp till Vasa om en vecka redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.