onsdag 14 augusti 2013

SUSHI LUNCH

Blev frågad på sushi lunch med Nise, på hennes lunchpaus. Jag fick lite skynda mig till stan, så jag fick äta sushi till morgonmål! Mm, gott var det! Sushi passar nog till morgonmål, lunch, middag och kvällsmål! Träffade också Nickes mamma och Sussi där och då slog det mig att jag har ju int sett dem på över en vecka! Tiden går nog så otroligt fort!
För att ta vara på tiden och påriktigt hinna med allt jag har tänkt mig den här sommaren, så sitter jag nu i bussen påväg mot Helsingfors. Jag ska träffa Kiira i dag och umgås med hennes lilla familj i dag. Jag träffade dem senast i början av sommaren, fast det känns som bara några veckor sedan...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.