tisdag 27 augusti 2013

SKÅPET FULLT





Jag lovade visa lite bilder på vad jag köpt, så här kommer de! Lite alkohol och en liten väska. Väskan kommer jag att kunna använda som plånbok, men där ryms ändå nycklarna och telefonen, så den är en perfekt bar-väska! Och annars också passlig då jag inte behöver ha så mycket med mig.

Allt sprit är ju inte bara för mig. Lite åt Nicke också såklart! Snäll som jag är så hämtade jag också lite vin åt mamma och syrran! Så ni kan gissa hur tunga väskor jag hade igår! Tack Prillan för hjälpen!

2 kommentarer:

  1. Hahahah hur jäklar ha ni fått hem allt det där?! :D huhhu vilka tjejer! Kom till Vasa redan, jag väntar på eeeer ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. plus att ja hade två tönikkän vin ännu :D men joo.. hiki valu! :D

      Radera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.