tisdag 13 augusti 2013

VI FINNS HÄR FÖR VARANDRA



Vi gick en riktigt lång powerwalk med Lotta runt Borgå. Vi hade båda två mycket på hjärtat och det kändes nog så skönt att få prata ut allt! Jag skulle nog hamna betala miljoner åt en terapeut ifall jag inte hade mina goda vänner jag kunde prata med. Ibland behöver man bara få prata om allt och jag visste att när jag nu varit lite deppig senaste dagarna, att det skulle hjälpa bara jag får lite prata med en god vän. Vi pratade i telefon med Nise och det var skönt att få prata med henne också, då hon inte kunde komma med ut och gå.

Vi fick också se en fin solnedgång och vi hann just hem till Lotta före det började ösregna och åska. Nu känns det igen bättre när jag fått umgås med en god vän och annars också fått röra på mig. Jag tror orsaken till varför jag var lite deppig senaste dagarna, var nog det när jag inte hade rört på mig ordentligt på en tid och jag behöver verkligen motion för att orka och för att humöret ska hållas uppe! En till bra orsak att motionera och träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.