tisdag 27 augusti 2013

MY NEW PHONE!




Jag skrev igår att det skulle hända någonting spännande i dag och jag pratade om att jag skulle få en ny telefon! Och nu har jag den! Ah, love it! Hade egentligen ingen aning om vad jag ville ha för telefon och vad jag skulle komma hem med för en, men det blev en Sony Xperia Z, dvs. Sonys nyaste och bästa! Typ som Samsung S4, men den här är typ vattentät och något sådant.

Jag har nog världens bästa pappa som köpte en så här fin telefon åt mig! Jag kände mig som hans lilla prinsessa när vi var och handlade telefonen åt mig, då han i princip sa att jag får välja vad som helst och vi ska ha något bra åt mig! Bästa åt hans lilla flicka såklart! Lite pappas flicka är jag nog fortfarande och lite bortskämd när det gäller sånhäna grejer...! Men jag ska nog njuta av den här lyxen ännu två år, efter det är det inte pappa som betalar mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.