torsdag 29 augusti 2013

MIN "NYA" LOOK



Här är resultatet från gårdagens frissabesök! Jag ser lika ut som för fyra år sedan, haha! Pannluggen blev typ lika som jag har haft då. Hmm, jag blev kanske lite yngre och se ut? Typ som en 17-åring igen? Haha! Lite ovant är det och känns konstigt att ha pannlugg efter att jag har haft så länge lång pannlugg, men visst är det roligt med omväxling! Den växer ju nog snabbt ifall jag tröttnar. Men nu känns det skönt med lite ny look, eller borde jag säga gammal look?

Fast oj! Jag märkte just att de flesta bilder jag lade i collaget är från 2008, så de är 5 år gamla ju! Inte konstigt att jag såg liten ut då!

4 kommentarer:

  1. Ja tycker du ser äldre ut me din nya frisyr o den passar bra åt dej :)

    SvaraRadera
  2. Ihana otsatukka! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! :)

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.